Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-10, 19:08   #11
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: 1 dags kosthold

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

I følge BMI kalkulatoren er du på grensen til undervektig....

Vær klar over at lavkarbo er vektregulerende - dvs veier du for lite - vil du faktisk kunne legge på deg litt...

Du er like høy som meg - og jeg skal NED til 75 kg - da er jeg normalvektig... og du veier allerede 20 kg mindre enn målvekta mi - med samme høyde?

BMI kan bety så mangt - men da gjerne den andre veien - dvs at man kan ha en BMI som sier man er overvektig - men er man høy og veltrent vil dette være misvisende da muskler veier mer enn fett.

Jeg synes uansett at lavkarbo vil være et fint kosthold for deg - siden du vil få i deg næring, få mer overskudd, få bedre hud og hår osv

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat