|
Noen spørsmål
Forrige mandag begynte jeg å kutte ut noe karbo, brød, potet mestmulig sukker osv....men bestemte meg i helga for å være enda grundigere å prøve ketolysekuren da jeg har ca.10 kilo jeg aldri har klart å bli kvitt, har 5 barn og det har kommet litt noen kilo for hvert barn veide meg nå og jammen er jeg 1,6 kilo letter enn forrige mandag kjæmpefornøyd.
Var på biblioteket i går for å låne boka "slank med ketolysekuren" men de hadde den ikke, men får den fra et annet bibliotek, så kanskje i dag.....gleder meg til å lese skikkelig om dette, til da lurer jeg på om jeg kan spiser: surkål, tomatpure, kjøttdeig, ananas og bakverk laget med bakemix og kruskakli(eller hva det heter) Har ikke trimmet noe denne uka, men det er vel lurt å få trimmet litt også...eller....
Er så glad jeg fant dette forumet, endelig skal jeg klare å bli kvitt kiloene mine og forhåpentligvis slutte å skjemmes av kroppen her....
Tenk, jeg kan gå nesten 6 timer etter et måltid før jeg blir sulten igjen.....helt snålt, men liker det 
|