Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-10, 11:13   #3509
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Håndarbeidsspørsmål igjen: Jeg strikker en genser med rundbole, og ser nå til min fortvilelse at ermene blir for store, da særlig rundt overarmene. Genseren er tydeligvis litt stor i størrelsen, men jeg har strikket selve genseren i str small, og ermene likeså, men når jeg prøvde dem på nå (har strikket fram til fellingen) så er de for det første for korte, hvilket sikkert ikke er noe stort problem, men de er altså alt for vide for meg, og jeg lurer på om jeg burde strikke dem i xs, faktisk ... Dette er en Mariusgenser, og når jeg skal strikke ermene på resten av genseren, så er jeg litt redd for at det vil gå utover mønsteret. Noen som vet om det er tilfelle? Sånn den blir nå, så får ermene nesten en åttitallsfasong, hvilket ikke vil se bra ut på en genser som ellers har et ganske feminint snitt ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥