Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-10, 01:18   #129
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem

<insert_scary_name_here> sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Catalina: Jeg har fått en god start, så jeg klager ikke så langt. Hvertfall ikke så veldig mye Bare jeg fortsetter slik i 10 uker til, så er jeg ferdig
"Jeg er veldig glad i hardt arbeide - jeg kan sitte å se på det i timesvis" Blir vel nødvendigvis til at du må ta husarbeidet når han er på sjøen, om du ikke skyver alt unna da Er han lenge borte?

Har klart å lage middagene nokså greit første uka, og der har vi flere idéer å ta av, så det går. Verre er det med mat de dagene jeg jobber. Da blir det for lett til at jeg ikke spiser. Tror også jeg sliter med å få i meg nok fett - gikk lei bacon allerede dag 2

I morgen er hvertfall planen å lage lasagne med squash, og tenker å lage såpass stor porsjon at vi har til lunsj på onsdag og.