Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-10, 23:07   #3481
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av hanne42, her.

Jeg kjoper vanligvis BHer med spile under og det er det. Siden jeg er relativt formfull overst (C-cup) har jeg ikke sett hensikten med disse vatterte sakene eller BHer med alskens funksjoner. Dessuten er jeg litt sjenert og kunne aldri spurt personalet om hjelp til a plukke ut en BH.

Jeg er na blitt 44 ar og selv om jeg synes jeg har fine pupper enna sa kunne jeg godt tenke meg et lite loft. Ser at disse balkong-BHene (hvis det er det som er den rette benevnelsen) ser bra ut pa en del jenter som har mye mer slappe pupper enn jeg.

Sa sporsmalet er, hva slags BH er best for a lofte litt?

Jeg er en 85C.

Hanne

Det her svaret kommer litt sent. Og det er kanskje ikke relevant. Men uansett, hvis man skal til UK og har litt store bryster anbefaler jeg å få en tilpasset BH på bravissimo. De bruker ikke måleband, men prøver BH'ene på og passer på at de faktisk passer. www.bravissimo.com. Jeg ble målt på change en gang. Kranglet til og med med jenta som mente jeg måtte ha 85DD. Den passet på innerste hakket. Og etter at jeg hadde brukt den en stund ble den alt for stor. Og cupen var for liten. På Bravissimo fikk jeg en BH i 85FF og en i 80FF. De insisterer ikke på at BH'en er riktig selv om den ikke passer. Veldig hyggelige damer. I forskjellige fasonger også

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF