Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-10, 15:26   #140
dumidalia
Medlem

dumidalia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Hei Jeg er 25 år, gift og mamma til en gutt. Har i høst begynt i jobb, etter endt utdanning i vår. Min historie

For 2,5 år siden gikk jeg ned 18 kg på ketolyse. Jeg vedlikeholdt vekten med høyere karboinntak og regelmessig trening. Så ble jeg gravid, supertrøtt og med bekkenløsning og dermed kom kiloene snikende. Jeg gikk lenge og tenkte "jamen, jeg har jo akkurat fått et barn, folk skjønner jo hvorfor jeg har mage". Så da prøvde jeg halvhjerta både med sunt kosthold og ketolyse, men motivasjonen svikta og jeg falt tilbake til gamle tralter.

Vel, nå er barnet 16 mnd og vekta er tilbake til starten for 2,5 år siden, og enda litt til..

Jeg begynte på nytt onsdag 15. september og da landet vekta på horrible 89,4 kg. Jeg er 160 cm og vil ned til maks 65 kg. Har ingen som helst tidsplan på vektnedgangen, men gleder meg stort til å merke helsefordelene som jeg vet kommer med lavkarbokosthold. Lurer på at jeg skal utfordre veiemanien min litt, og bestemme meg for veiedag annenhver uke.. Mer motiverende og mindre sensitivt for daglige endringer..

Det blir gøy å følge hverandre på veien nedover! Jeg har store planer om å nyte livet, spise god mat og kjenne at kroppen fungerer bedre for hver dag som går!

Sist redigert av dumidalia : 20-09-10 kl 16:12.
dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat