Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-10, 12:48   #14
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lang tid tar det før man merker forskjell ved kutt av eventuelle partystoppe

Opprinnelig lagt inn av belino, her.

Jeg bruker soyamelk i latten min etter tips her inne. Det smaker fantastisk godt, og jeg savner ikke melken. Soyamelken inneholder bare 0,2 k per dl.

...bortsett fra at soyaprodukter i alle varianter er OGSÅ partystoppere hos meg da...

Partystoppere er rare ting, dessverre, og jeg tror det fins nesten like mange forskjellige av dem som det fins forskjellige mennesker. Jeg tror trikset er å jobbe mye med å bli kjent med sin egen kropp, hvordan den fungerer på forskjellige typer drivstoff, og hva den definitivt ikke vil ha. Men det krever mye trening i å øve seg på å kjenne etter

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat