Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-10, 12:36   #1725
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei dere.

Da er jeg i gang igjen! Fulgte ED våren 2007, kom til fase 2 og ned 10 kilo. Holdt vekta et år, men så begynte det å gå oppover, klarte dessverre ikke å hente meg inn igjen den gangen. Men nå er jeg klar igjen!

Har vært hos Sofie Hexenberg og blitt enige om at ED er det beste for meg, men denne gangen gir hun ikke slipp på meg før vi er i mål og vekta har holdt seg stabil.
Så i dag er det første dag på Fase 1 og jeg er ved godt mot!

Har som mål å gå ned 12-15 kilo, men setter første mål som 10 kilo og ser hvordan jeg føler meg da. Sofie mente at det vil være flott på meg og at jeg ikke skal henge meg opp i hvor mye jeg veier og BMI fordi jeg har kiloene riktig fordelt og har mye muskelmasse. Så denne gangen skal jeg ikke ha urelaistiske mål og tenke på hvor mye jeg veier, men hvordan jeg ser ut. Ser på bilder for 10 kilo siden og synes jeg ser veldig bra ut da, selv om jeg ikke følte meg så flott den gangen og hele tiden skulle ned "bare" fem kilo til...

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat