Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-10, 10:39   #24
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Bah, er så sulten i kveld

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Og jeg tror det er fra lavKALORI diettene man ofte lærer at det er fy fy og spise etter kl 18, selv om man dævver av sult. Hehe, OG da er det fort gjort å sprekke med noe usunt i stede etter en uke eller to.

Gamle resirkulerte "sannheter" er vrange å få avlivet ja Lavkarbo for livet for meg, så jeg slipper å være både feit og sulten hele tiden! Kroppen min sier ifra sjøl den, om hva klokka er. Er klokka "ti over halv mat" så spiser jeg bare...

Jeg har også funnet ut at når man holder seg unna blodsukkerkødd i kosten, så er det faktisk mulig å høre hva kroppen sier.

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat