Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-10, 08:52   #131
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: September-slankeren

Da er sprekkhelga unnagjort. Klarte å holde meg til ketogen mat, men hjemturen på søndag var et helvete. Ikke noen åpne steder i Utrecht, og på bensinstasjonene på veien var jo alt brødbasert. Første måltidet blei inntatt 2.5 time etter at jeg sto opp, og jeg kan love deg at det var et sant helvete å se alle McDonald og Burger King sjappene langs veien. Har aldri vært så sugen på en drittburger som jeg var i går. Heldigvis var kompisen min sterk for meg og nekta å stoppe

Neste måltidet fikk jeg ikke i meg før jeg kom hjem i går kveld. Det var en hard dag, og garantert ikke sunn (grunnet lange perioder med sult).

Var i ketose i går kveld, og har bare gått opp 100 gram. Greit fornøyd med det med tanke på de mengdene vin jeg kasta i meg.

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat