Trenger litt oppmuntring og svar..
Jeg har nå gått på ketolyse i 3 uker. Den første uken var det en fin vektnedgang på 2,7 kg. Neste uke 300 gram, og denne uken 100 gram...
Jeg teller ikke karbohydrater. Er ganske sikker på at jeg ligger rundt 15-20. Og ja, jeg har boken og lest i den. Men, likevel, så har diskutert med blant annet søsteren min, som en gang spiste maten fra spis deg slank. Der har man vel opp til 50 gram karbohydrater pr. måltid. Jeg blir da litt skeptisk og tenker "ok, har det så lite å si om man har 15 eller 25 gr. karbo hver dag"? Derfor jeg har blitt sløv og ikke teller så mye. Burde jeg være knallstreng og telle alt? Kan det gi utslag? Som sagt, jeg vet det står i boken, men vil heller høre med mennesker som har erfaring med det. Har vært i ketose hver dag.
Trening er det lite med, får beveget meg ved å gå, men har ikke nok energi til å dra på helsestudio, noe jeg heller ikke liker. Synes energien min var kjemepbra, så har den sunket vesentlig den siste 1- 1/2 ukene. Det er lettere å stå opp om morgene og blodsukkeret er stabilt, men som sagt, kroppen føles vasnere..
Jeg vil ikk gi opp!!!! Jeg hadde så store (sikkert altfor store) forventninger, og det er ikke så rart når man ser alles resultater og leser suksess historier. Man vil jo gjerne være en av dem..  
Håper det går bra med dere alle sammen!

|