Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-10, 12:39   #116
Popp
Seniormedlem

Popp sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Septemberskravetråden for 30+

Lenge siden jeg har skravlet her...men jeg har hurtiglest i ny og ne.
Velkommen til <insert_scary_name_here> oversetter vi her til ISNH?

Også har jeg vært innom bildetråden på 30+. Fint å se bilde av mange av dere der. Jeg synes dere alle var blitt så flotte! Gøy å se før og etter bilder

Må ellers bare fortelle fra igår hvor jeg hadde et avbrekk fra jobbingen (noe tullball med IT-jobber som ikke var blitt overført riktig). Raste avgårde til storsenteret for å se etter ny høstjakke. Kastet meg over en i str 40 og den var for stor!! Jeg trodde str. 40 skulle være mitt mål når jeg begynte å slanke meg - og aldri hadde jeg trodd at jeg skulle komme meg ned i 38! Testet også ut str 36, som jeg fikk på meg - men aldri om jeg skal kjøpe meg for stramme klær mer.

Men noen ny jakke ble det ikke denne gangen. Er det ikke typisk at man finner klær når man bare er å vimser rundt, men straks du er på oppdrag for å finne noe spesielt, f.eks jakke finner man ingenting.

Anarko: Flott at du legger inn så mange deilig middagstips. Jeg skal teste ut den wokkede kyllingen ikveld.

Grotingling: flink pike som har oljet benken

Ha en virkelig strålende søndag

Journalen

Sist redigert av Popp : 19-09-10 kl 13:13.
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat