Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-10, 22:07   #21
Mellon
Seniormedlem

Mellon sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvorfor går jeg ikke ned mens jeg ammer?

Jeg har gått ned snart 4 kg på 4 uker med lavkarokost og amming, lillesnuppa her er 1,5 mnd, og je ammer mye. La på meg 25kg under svangerskapet- så i forhold til miljøgifter er jeg ikke så redd, dette lageret je har bygget opp er jo nettopp til melka, jeg hjelper bare til med lavkarbokosthold.

Jeg kan ikke forstå at det er farlig da jeg spiser veldig sunt egentlig, mye salat og grønnsaker. Er jeg sugen på noe, spiser jeg en tomat, brokkoli med rømme eller ost. For meg funker dett å holde seg unna sukker. Av karbomat så spiser jeg ryvita knekkebrød, samt wasa frokostblandig til frokost (bare litt på yoghurten)

Utenom ost, er det kun en yoghurt og litt melk i teen jeg får i meg av melkeprodukter iløpet av dagen. Selv føler jeg at jeg kjenner kroppen min godt, og vet hva jeg "tåler" under vektnedgangen. Det enste jeg merker er at jeg spiser MYE, er viktig for meg å holde meg mett slik at ikke blodsukkere dropper- gjør det det, så spiser jeg igjen, uansett hvor lenge det er siden sist. Jeg spiser rett og slett når jeg er sulten

Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat