Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-10, 21:00   #44
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: ADHD hos voksne

Opprinnelig lagt inn av katten, her.

Joda, dei har eit par trehjuls sykler, eit klatrestativ, dokkehus og huskestativ. Og en bitteliten akebakke på ca 3 m..
Men det er ikkje lange biten dei kan sykle på. Berre rundt huset.

Eg merker at når vesla mi kan få være ute så mykje ho vil, er ho mykje meir rolig inne. Ho bryr seg katten om regn, snø eller sol, berre ho fer leike.

E reagerte sjølv veldig når lederen sa det var så mange barn som trengte spesiell oppfølging. Me bur på ein liten plass med ca 1000 husstander...
Kanskje det kjem av innavl?!?!

Men i denne bygda hvor vi er ca 600 folk og jeg er firmenning med halve bygda, så er det bare én av ca 30 unger som trengte oppfølging? Skulle da tro det var enda mer innavl her.

Såklart blir de roligere etter at de har fått lekt fra seg. Og de pleier ikke å bry seg så mye om været, nei. Så lenge de har skikkelige klær og skikkelig regntøy slik at de ikke blir kalde, så kan de leke lenge ute.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat