Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-10, 08:30   #37
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: ADHD hos voksne

Opprinnelig lagt inn av katten, her.

Det er vissnok 16 av 30 barn som treng ekstra oppfølging. !!!!!!!

Sånn umiddelbart ville jeg her (om jeg hadde muligheten, de færreste foreldre har vel det...) gått grundig inn i kostholdet i barnehagen - mye sukker og kunstige tilsetningsstoffer? Hvordan er det med aktivitet? Er det en slik barnehage der ungene holdes inne store deler av dagen fordi de voksne synes det er så mye pes å hjelpe til med å kle av og på? Hvordan er utearealet? Kan ungene virkelig røre seg og bruke seg skikkelig? Hvis ungene proppes med søtt pålegg og kunstige tilsetningsstoffer og deretter ikke får lov til å røre seg noe særlig så ber jo barnehagen om det...

For at over halve barnegruppa skulle trenge ekstra oppfølging har jeg litt vansker med å tro...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat