Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-10, 08:11   #3
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Å argumentere for lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Først og fremst får de nevne hva slags livstruende plager.

Jeg har nettopp vært i en slik diskusjon på et annet nettsted og vedkommende jeg diskuterte med mente det var helt vilt å la det gå 5-6 timer mellom hvert måltid, hver 3. time måtte man spise. Jeg ba ham komme med en eneste god grunn til hvorfor jeg skulle spise når jeg var god og mett, i finfin form og blodsukkeret var jevnt og fint. Jo - jeg måtte holde forbrenningen oppe! Så kroppen min klarer altså ikke, på adskillig renere mat enn det han spiser, å styre det der selv? Snakker om å undervurdere kroppen gitt. Forbrenningen surrer og går den, selv om jeg ikke kjører innpå ett eller annet tredjehver time.

At jeg nå har en stabil vekt (+/- 0,5 kg) som er så lav at jeg tidligere aldri har klart å holde den (jeg har klart å sulte meg ned til den, men ikke å holde den mer enn noen få dager), er finfin form, spiser meg god og mett minst 3 ganger i døgnet og ofte 4 ganger, er altså ikke ensbetydende med at forbrenningen min fungerer aldeles optilmalt. *hehe*

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat