Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-10, 01:24   #36
katten
Medlem

katten sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: ADHD hos voksne

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Jeg jobbet i en kommunal barnehage i over ett år, og av de ca 30 barna vi hadde var det bare én som var til utredning. Tror han fikk diagnosen ADHD. Han ville ikke høre etter, ødela gjerne ting når ingen andre så på (heiv f.eks. kaffekopper i gulvet/bakken med vilje). Men én av 30 vil jeg ikke si er så ille. Nå vet jeg ikke hvordan det er i din barnehage, men det hørtes rart ut at hun skulle få en diagnose fordi hun er glad i bevege seg. Vi hadde flere av dem, og de så vi på som sunne.

Takk

Det er vissnok 16 av 30 barn som treng ekstra oppfølging. !!!!!!!
Husker det tallet vart gjentatt fleire gonger i forbindlese med nedskjæringer, og dei ville ha foreldra til å gå imot kommunen.

Og e tenke som du, ho e frisk og rask og lika å røre på seg. Ser når me e på hytta og ho kan få væra ute og leike heile dagen. Stuper i seng i 7 tida om kvelden, heilt ferdig. Nesten uten knirking og gnissing. Så trur nok leiaren i bhg har ein "skjult" agenda.

E gjer som Kula sier, stoler på min eigen magefølese

Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat