Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-10, 18:39   #20
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva med resten av familien ...

Opprinnelig lagt inn av Leif, her.

Det som en iallefall må passe på er om man har familiemedlemmer som både spiser feite sauser o.l. som er tiltenkt lavkarbokosthold og i tillegg stivelsesrike matvarer. Det blir dobbelt opp på en måte og ikke gunstig. Mistenker at det kan bli slik for en del familier for ikke å lage to middager men samtidig "please" alle i familien

Jeg passer på det der når det gjelder middag til Lille Gubben og meg. Han spiser nemlig brødmat til de fleste andre måltidene, men elsker mine middager. Som oftest lager jeg bare akkurat så mye som vi spiser og kan legge opp på fatene til oss og da får jeg mer fett på mitt fat enn ham. Utover det spiser jeg vel mer fett til frokost og lunsj enn jeg gjør til middagen.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat