Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-10, 13:00   #15
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hva med resten av familien ...

I blandt får de en helt annen middag enn meg, men jeg har ikke noe imot å lage annen middag enn de, ofte blir det til at vi alle spiser kylling eller ørret og en av ungene som ikke liker fisk får fiskepinner SÅ spiser de som vil ris, potet eller pasta til. Ser at ungene gjerne kutter ris og poteter.. Men pasta er de glad i alle 3, men de spiser ikke mengder, men det gjelder alt.
Prinsessa på snart 6 år foretrekker å gnafle på ribbe og koteletter, spise rosa fisk med hvitløksdressing eller kylling rett fra beinet. Da spiser hun ikke noe i tillegg, annet enn at jeg får henne til å spise noen dusker med blomkål eller brokkoli eller paprika.
Å gi ungene grønnsaker FØR middag mens de maser om mat var lurt fant jeg ut, for da spiser de MYE mere grønnsaker enn til middagen og de foretrekker grønnsakene rå.. Ofte blir grønnsaker til middag paprika, tomater(mini), gulerot( til ungene og gubben altså) og agurk. Noen ganger litt avocado, men det vil bare minsta og jeg ha. Av dampede grønnsaker liker de kun blomkål og brokkoli og sukkererter og vanlige grønne erter(kjempegøy å spidde ertene på gaffelen ).

Jeg tar det ikke så tungt om jeg i blandt lager dobbel middag, jeg lager ikke dobbelt opp av alt, kun enten grønnsakene eller kjøttet.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat