Idag er ein ny dag med nye muligheter Dagen begynte med at e og jentene mine måtte ned å ta blodprøve på fastene hjerte. Siden vesla har fått påvist Leiden Mutasjon frå begge foreldrene, har også eg det i mine gener. Så då må det sjekkes kva slags utgåve eg har. Og eldste måtte også sjekkes. På tirsdag skal heile familien inn til dr for å få svar på alle prøvene, og litt info om kva som no kjem til å skje. Ellers så har e merka meg at det er eit par ting som trigger søthungeren min.. Igår hadde me taco grateng. Tenkte som så at 10- 15 gr med knust tortilla chips på min lille grateng kunne da ikkje skade. Det er jo ikkje såå mye karbo i 10 gram?!? Etter taco middagen tok e meg sjølv i å raide kjøleskapet, og matskapet på jakt etter noko søtt... Klarte å holde meg litt i skinnet, tok to biter med 70% kakao, men likevel tankevekkende. Ikkje meir tortilla chips på meg. Ps for å toppe det hele, vakna e i natt med migrene, som e ikkje har hatt sia e begynte... Hmmmm...sammenheng?!??! I think so Uten om den lille erfaringen, går det berre bedre og bedre. Har som nevnt over ikkje vore plaga med migrene sea e starta. Psoriasisen min har også roa seg ned. Leddplagene likeså. Humøret er på stigende kurs. Kan ha ein sammenheng med at vekta er på synkende? Men trur nok mest det er pga kosten. Tungsinnet og det indre sinnet mitt er borte Isteden har sexlysta meldt seg meir gjeldene Som sagt: bedre og bedre for kvar dag, og slik er det