|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.
Jeg mener når ting er så vanskelig som du sier.. høres you ut som om du går mot et sammenbrud så er det minste mannen din kan gjøre å ta noen sykedager, for at du skal komme deg på bena. Når ting er som du beskriver så virker det ihvertfall for meg som om han snart er nødt å gjøre det uansett.. er begrenset hvor lenge folk kan gå i sorg og søvløshet før det går gale..
Jo, sant det. Jeg er ikke langt fra sammenbruddets rand. Heldigvis har jeg en snill baby som sover 2-4 timer hver dag, så det er nesten bedre å ha den alenetiden enn å ha mannen her. Sovemedisinen har begynt å hjelpe nå så den nedadgående kurven har flatet ut. Jeg prøver å gjøre så lite som mulig om dagene nå sånn at jeg samler krefter. Svigers skal ha barna denne helgen, så da slipper jeg noe ansvar. Mannen skal på jobbintervju i trondheim i helgen, så nå ser det ut som det ordner seg med jobb for han i alle fall. Gjør det det så må vi finne oss en plass å bo så fort som mulig. og selge huset. Det er mye å tenke på for tiden, men jeg skal prøve å ta vare på meg selv oppi alt dette.
Sist redigert av Namba : 21-09-10 kl 13:52.
|