Opprinnelig lagt inn av MarensLille..., her. Åååååh, jeg har såååååå lyst å bli med på en Zumba-time på Elixia en gang, men foreløbig har jeg bare stått å smugtittet i døra... De er såååå flinke de som trener de timene, og jeg, med alle mine tjukkebolla-kiloer, føler liksom at jeg ikke passer helt inn... Kanskje jeg rett og slett bare skal kaste meg inn i det, og driiiiiiite i hva alle andre syns??? Jeg er 30 år og 2 barnsmamma, da er det lovlig at det disser litt vel??? I morgen blir det hvertfall spinning, så får vi se om jeg klarer å manne meg opp til en Zumba-time i løpet av neste uke...
Opprinnelig lagt inn av MarensLille..., her.
Åååååh, jeg har såååååå lyst å bli med på en Zumba-time på Elixia en gang, men foreløbig har jeg bare stått å smugtittet i døra... De er såååå flinke de som trener de timene, og jeg, med alle mine tjukkebolla-kiloer, føler liksom at jeg ikke passer helt inn... Kanskje jeg rett og slett bare skal kaste meg inn i det, og driiiiiiite i hva alle andre syns??? Jeg er 30 år og 2 barnsmamma, da er det lovlig at det disser litt vel??? I morgen blir det hvertfall spinning, så får vi se om jeg klarer å manne meg opp til en Zumba-time i løpet av neste uke...
slik hadde jeg det også.. men jeg hoppet i det, og angret ikke ett sekund! Dessuten så har folk det nok med å trene, enn å sitte å kikke på andre!