Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-10, 13:16   #20
mamz
Medlem

mamz sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Alder: 58
mamz er på en erverdig vei

Sv: Telle kalorier ...

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

De fleste slipper å telle kalorier ja, men om man ikke kommer noen vei med ketolyse uten kaloritelling kan man prøve det med telling. Man kan også gå over til mer karbohydrater og mindre fett, mer generell lavkarbo.Det er mange muligheter. Velg deg en retning og følg den først, virker det ikke tilfredstillende kan du prøve å kutte ut noe, eller telle kalorier. Mange som er uenig i dette, men faktum er at vi alle ikke er like, kroppene responderer ulikt. Så bare prøv deg frem, lykke til

*Tusen takk for svar Først dag med dette var mandag for min del, følte meg så ok i magen de 2 første dagene, ikke oppblåst eller noe(som jeg til vanlig er) og starten på dagen i går var så bra, men så prøvde jeg meg med 2 løvtynne skiver rugbrød på ettermiddagen...og ble ganske fort oppblåst i magen, er det i dag også så d må jeg bare stå over.
De første dagene spiste jeg egg, omelett, bacon, kjøtt og grønnsaker, noe nøtter og frukt, likte det så godt....så måtte jeg ødelegge en dag med rugbrød.....tøster meg med at jeg "prøver meg fram"
Må innrømme at jeg synes dette er spennende, skjønner bare ikke hvorfor jeg har prøvd å spise sånn før .....men bedre sent enn aldri

mamz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat