|
Sv: Noen som starter i disse dager?
Jammen meg marker man det er kaldere ja! Våknet i dag til en rar og irriterende lyd... viste seg at det var folk som skrapet is av bilene!!! Hjeeeelp vinteren kommer!!! Sjokk hvert år jo!
Syns du var flink på kvelden deres jeg, mørk sjokolade er jo ikke det verste og det er litt jobb og komme inn i det skikkelig igjen.. I går laget jeg en ny dose chilligryte. Puttet oppi en boks brune bønner og en med kikerter. Har blitt skikkelig glad i kikerter merker jeg. Alt med "erter" i navnet sitt har vært negativt for meg tidligere, men jammen så hjelper det og prøve! 
Trening i går ble jeg fornøyd med: halvtime høypuls, halvtime sirkel og en time spinning. I dag er det fin sol og blå himmel igjen så da slipper jeg ikke unna jogging.. booooring.. eneste som er positivt med jogging er at man ganske fort merker at man orker mer.
Sitter og varmer meg på min nye favoritt yogi-te nå, ble plutselig noe voldsomt kald!
Ha en strålende dag, i morgen er det fredag. har du fortsatt fredag som veiedag? Kjenner jeg er litt spent på morgendagen...
|