Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-10, 09:17   #9
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Skal til Kreta om 2 uker.

Jeg reiser til Kreta igjen om en uke - var der 2 uker for en mnd siden også
Hvor skal du hen da?

Det er ikke frekt å spør i det hele tatt, men det er ikke dermed garantert at du får det du vil ha for de forstår ikke alltid hva du mener. Bestill en salat utenom som du kan spise i tillegg til kjøttet/fisken. Får du noe du ikke vil ha (chips, brød) bare dytt det til side og tenk på at du blir dårlig dersom du spiser det. Man får alltid brød på bordet når man kommer på en taverna der nede uten å bestille det. Det er en form for høflighet og for å vise at det er en bra taverna/restaurant, jeg har prøvd å si nei takk og sende det tilbake mer enn enn gang men de forstår ikke det helt. Brød og potatis er nemlig veldig viktig for Kreterne, men si gjerne at du er allergisk så er det litt enklere.

Jeg bor alltid i leilighet der nede og spiser egg/bacon (de har veldig gode egg der nede som er helt trygge å spise), ost og knekkebrød (Nannahs som jeg har tatt med) til frokost og egg/bacon tomatsalat til lunch. Middag blir som oftest ute og helst lengst mulig vekk fra den verste turiststrømmen

Lykke til og riktig god tur

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat