Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-10, 09:14   #9
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Ketolysefilosofien min ... funker det?

Opprinnelig lagt inn av dekar, her.

Gikk til innkjøp av stix idag og fikk noe rosa/lilla utslag! Hurra! Kjempemotiverende å se at kroppen faktisk produserer ketoner og det gir masse inspirasjon til å fortsette. Nå var fargen noe lys, dvs ikke noe dramatisk utslag ift skalaen på flasken, men jeg tror det skyldes at jeg drikker store mengder vann vær dag. Ca 5 liter.
Ellers så har jeg ikke vært på vekten siden sent august, så jeg er svært spent å se hvordan jeg ligger ann nå. Skal veie meg nå inn mot helgen, og ha 2 faste veiedager i måneden fremover. Tok meg en joggetur idag selvom jeg skulle ha treningsfri ettersom jeg ble så gira og motivert!

edit: dette med acetonånde... hvordan er det med tyggegummi og halspastiller ift karbohydrater? forbudt?

Anngående ånden.... de fleste "sukkerfrie" tyggegummier er fyfy. På apoteket har de noe som heter Fribol, som om jeg ikke har misforstått folk her inne er "lovlig".

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat