|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Åh? Haha. Vel, det gjelder ikke min faste frisør som jeg pleier å gå til. Hun kjører hard femtitallsstil, og har en helt überperfekt Betty Paige-lugg og hår som er så blankt at man kan speile seg i det .
Det jeg er mest redd for er eksperimentelle frisører med "crazy" assymetriske hårlengder i tre farger og denslags. Jeg har alltid vært livredd for at jeg kommer til å ende opp med en eller annen førtiårskrisesemipunksveis eller se ut som en papegøye om jeg kommer under saksen hos en sånn en ... .
Hahaha. Eg klipte meg jo faktisk hos ei sånn ei og endte opp med veldig kort hår. Eg va litt sjokka først og litt lei meg for alt håret va borte. Men det var egentlig kult. Ingen farger though. Men det handler vel meir om at dei som jobba på frisørsalong som oftast ikkje har ordna håret sitt sjøl. Eg e dødsskeptisk. Har hatt så mange elendige frisøra som har maltraktert skolten min at eg e litt redd dei. Bortsett fra tante. Ho bare gjer som ho vil og så får eg ny sveis kvar gong og e alltid fin.. *Sukk*. Skulle ønske ho budde her..
|