|
Sv: Ingen fremgang what so ever ...
Opprinnelig lagt inn av Cec1973, her.
Hei,
Må bare si at jeg er også en av de som har gitt opp nå. Jeg gikk på streng ketolyse i 1 måned i juni. Gikk først ned 2 kilo og gikk opp igjen. Dro på ferie, spiste litt karber og gikk opp ett kilo. Kom tilbake fra ferie, tenkte å gi ketolyse et siste forsøk, men har nå, etter fire uker, ikke gått ned et gram. I dag har jeg derfor besluttet at jeg skal prøve en blanding av lavkarbo og Grete Roede. (GR har alltid fungert for meg før.) Jeg kommer til å kutte kraftig ned på fettet og øke litt på karbene ved å spise gulrøtter, litt frukt og rugbrød (det harde "mursteinsbrødet" i tynne skiver 22 karber pr. skive). Kommer også til å begrense mengden av mat og tenker å ligge på et kaloriinntak på 1300-1500.
Hva med å prøve mere spis-deg-slank? Jeg måtte også kutte kcaloriene - men har ikke gjort det på bekostning av fettet! Lavkarbo+GR - fett -> er ikke lengre noe lavkarbo! Send meg en PM -så kan jeg kanskje overtale til å følge en mer lavkarbo - lavkcal som kan fungere? Du har totalt sett holdt på i "bare" 8 uker - jeg gikk 6 MND uten å gå ned i vekt...
Det er flere her som har måttet endre lavkarbo-retning for å få til vektnedgang - ganske mange faktisk http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=36332 
Min påstand er at du ikke trenger å la være å spise lavkarbo om du kutter kcalorier - det er jeg et levende bevis på! Jeg går nå ned litt under et kg i uka .... ligger på rundt 1500 kcal om dagen og spiser MASSE fett i maten min - akkurat slik man skal på lavkarbo 
Jeg gikk på GR før lavkarbo - med 1500 kcal om dagen og gikk ikke ned ETT GRAM - derav overgang til lavkarbo Nå spiser jeg like mye kcal og har fin vektnedgang 
|