Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-10, 18:56   #10
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Telle kalorier...

Opprinnelig lagt inn av Cheyla, her.

Du kunne ikke lagt ut en dagsmeny? Jeg tror og jeg må følge litt med på kaloriene for å gå ned på lavkarbo, så en liten pekepinn på hvor mye en da kan spise hadde vært veldig nyttig:-)

sjekk ut menyforslagene til spis-deg-slank - de går på 4 eller 5 måltid om dagen. Jeg syntes porsjonene var veldig små i starten - men jeg har jo ikke vært sulten etter de to første dagene - så noe bra må det være
(Du kan gå inn på hvert måltid og se kcal og annet næringsinnhold)

Jeg har en journal men pga hjerneskade av for mye lavkarbo (iflg dagbladet i går) - har jeg ikke link til den så jeg må lete den opp... og der har jeg skrevet opp flere måltider med innhold i detalj

Jeg skal prøve å lete den opp når formen blir litt bedre - tror høstforkjølelsen har kommet i hus... snufs...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat