Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-10, 13:38   #28
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Ingen fremgang what so ever ...

Opprinnelig lagt inn av ninasov, her.

de siste 2 ukene har alt stått stille... ingen cm, og vekten har gått litt opp igjen... jeg spiser kun det jeg skal, og drikker 1,5 til 2 liter vann hver dag + 1,5 liter pepsi max...
nå er jeg så lei at jeg lurer på å bare gi opp!

Jeg vet at andre allerede har poengtert at snitt-vekttapet ditt er helt strålende. At vekten har gått litt opp nå, er du sikker på at det ikke er relatert til menstruasjonssyklus, eller evt noe ekstra salt i maten?

Utålmodighet forstår jeg godt, men jeg synes ikke det er noe galt med vekttapet ditt i det hele tatt - to ukers stillstand er "ingenting", i det lange løp. Du har ikke holdt på så lenge heller, kanskje kroppen din bare har brukt tiden på å rydde i eksisterende ubalanser og sånt før den er klar for å slippe flere kilo?

Ikke gi opp noe som virker, tross alt. Stå på!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat