Opprinnelig lagt inn av marjusen, her. Det jeg ikke har serru Hehe. Har kun JBKM, Fiberhusk og glutenmel Jeg bakte jo brød med det melet, og det ble bra. Da var det riktig nok med litt CC og kruskakli, men syntes ikke brødet ble det helt store. Litt for vått Men tror disse rundstykkene med kjøttsaus hadde vært knall som frokost Marius PSST!! Om det ikke fungerer med det melet mitt kommer jeg til å kjøpe slik bakemix også. Ser det er flere steder man skal bruke det.
Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.
Det jeg ikke har serru Hehe. Har kun JBKM, Fiberhusk og glutenmel Jeg bakte jo brød med det melet, og det ble bra. Da var det riktig nok med litt CC og kruskakli, men syntes ikke brødet ble det helt store. Litt for vått Men tror disse rundstykkene med kjøttsaus hadde vært knall som frokost Marius PSST!! Om det ikke fungerer med det melet mitt kommer jeg til å kjøpe slik bakemix også. Ser det er flere steder man skal bruke det.
Kanskje man kan bruke en blanding av glutenmel og kruskakli.. da vil de bli litt grovere, men.. Skal teste det også, hvis det ikke funker med bare glutenmel