|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?
Opprinnelig lagt inn av LabbeLis, her.
Masse takk for oppskrifta! Superdupert - den skal jeg prøve snart! Ser det står "fyll på flasker"... gjør du det? Og hvor store flasker i så fall? Hvor mettende er det, liksom?
Også lurer jeg på en ting til; er det mulig noe sted i norges land å få tak i andre Atkins-varianter enn hazelnut og vanlig sjokolade? Bor nordpå, og her har plutselig - ut av det blå - stortsett alle butikkene tatt inn disse Atkins-sjokoladene... Men sjokomonsteret som jeg engang var KREVER litt variasjon. Den variasjonen fant jeg i USA i massevis gjennom netrition.com, men det blir så dyrt med frakt og fortolling (HATER den lave grensa!!!) 
Jeg tok vare på flaskene fra da jeg bestilte mat fra spis-deg-slank, de er geniale! Ellers må du nesten finne ut hvem som selger slikt - store butikker kanskje? Du kan bruke sånne saft-flasker man sender med barna på skolen også 
De er ganske så mettende med cottage cheese og fibermixen i Jeg bruker de i hovedsak når jeg er på tur - eller lyst på noe godt Litt oppkvikkende også siden jeg har kaffepulver i. Jeg har gjerne mye mer enn det står i oppskriften - drikker ikke kaffe ellers 
spis-deg-slank flaskene tåler fint å fryses - har du da ikke kjøling på jobb, kan du ta med deg en flaske fra frysen om morgenen så er den tint til lunsj (bruker noen timer...)
|