Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-10, 12:26   #193
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av LabbeLis, her.

Masse takk for oppskrifta! Superdupert - den skal jeg prøve snart! Ser det står "fyll på flasker"... gjør du det? Og hvor store flasker i så fall? Hvor mettende er det, liksom?

Også lurer jeg på en ting til; er det mulig noe sted i norges land å få tak i andre Atkins-varianter enn hazelnut og vanlig sjokolade? Bor nordpå, og her har plutselig - ut av det blå - stortsett alle butikkene tatt inn disse Atkins-sjokoladene... Men sjokomonsteret som jeg engang var KREVER litt variasjon. Den variasjonen fant jeg i USA i massevis gjennom netrition.com, men det blir så dyrt med frakt og fortolling (HATER den lave grensa!!!)

Jeg tok vare på flaskene fra da jeg bestilte mat fra spis-deg-slank, de er geniale! Ellers må du nesten finne ut hvem som selger slikt - store butikker kanskje? Du kan bruke sånne saft-flasker man sender med barna på skolen også

De er ganske så mettende med cottage cheese og fibermixen i Jeg bruker de i hovedsak når jeg er på tur - eller lyst på noe godt Litt oppkvikkende også siden jeg har kaffepulver i. Jeg har gjerne mye mer enn det står i oppskriften - drikker ikke kaffe ellers

spis-deg-slank flaskene tåler fint å fryses - har du da ikke kjøling på jobb, kan du ta med deg en flaske fra frysen om morgenen så er den tint til lunsj (bruker noen timer...)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat