Fant ut at det var på tide å oppdattere dagboka/journalen min. Gått ei stund sia e skreiv her sist. Vel det har rent ein del vatn i elva sia den gongen, kan e vel trygt si No er eg atter på Atkins. Fekk utrolig god motivasjon av å lese "frisk av lavkarbo" med Sofie Hexeberg. Ho åpna augun mine att. Og denna gongen "hoppa" e ikkje på 20 g karb om dagen, men gjekk rolig ned frå mitt daglige inntak, til eg var nede i under 20 g. For at eg skal være i ketose, må eg ligge under 16.. Men det går bra Pøser på med fett isteden. Det fine med den rolige nedgangen er at man slipper den perioden med slapphet, søthunger, hodepine osv, "delerium"-stadiet. No har eg vore nede på under 20 g i 20 aug og e har gått ned 5,7 kg! Det er slettes ikkje værst Har heller ingen problem med å holde meg nede på mitt karb nivå. Ikkje eigong no når e hadde bronkitt og gjekk på pencilin. Det pleier å trigge søtsuget mitt, men det gjorde ikkje det denna gongen Ellers har e funne ut at ein bit med Cavaliers sjokolade til kaffikoppen etter middagen er perfekt Ønsker alle her inne ein flott dag