Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-10, 01:05   #58
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo skader hjernen?

Opprinnelig lagt inn av jae-ols, her.

Og det var jo bra. Synes det sto mye fornuftig der. Men jeg skjønner at alle de som er i mot lavkarbo er noen tullinger. Jeg har stor tro på vektklubben.

Hei,
Vedr. vektklubben så anbefaler jeg at du leser dette:
Lar du deg lure av dette?
Supersuksess for vektklubbene?

Når mange her harselerer litt med vektklubben Drevon, Frölich og… så er det basert på deres holdinger overfor de av oss som spiser i henhold til lavkarbo prinsippene og ikke en generalisering av at alle som er i mot lavkarbo er tullinger, trodde faktisk du hadde vært her inne lenge nok til å ha fått med deg det. Forannevnte & co har til nå vist en særs ovenfra og ned holdning vedr. lavkarbo i tillegg til at de stadig vrir på sannheten. Iflg. forannevnte burde vi som spiser lavkarbo i beste fall være hjerneskadd eller døde… (”Lavkarbo = en skjebne verre enn døden”.) Når jeg leser deres konklusjoner så får de alltid vridd det til at vi ikke spiser grønnsaker og altfor mye proteiner på lavkarbo … Lavkarbo er jo langt fra ensbetydende med et ketogent kosthold – det har de heller ikke forstått!

Essensielle spørsmål de overnevnte burde svare på er:
Hva er galt med å kutte ut halvfabrikat og lage mat fra bunnen av uten all-slags-mulige tilsetninger, og hva er galt med å kutte ned på kh – noe som er ensbetydende med ett drastisk kutt i sukkerinntaket for de aller fleste av oss og mange av oss spiser faktisk mer grønnsaker enn vi noen gang har gjort – fordi vi har blitt bevist på hva vi putter i munnen. …og hva i alle dager kan være galt med det?

…og den dagen statens ernæringsråd anerkjenner lavkarbo kosthold på lik linje med Sverige vil de forannevnte få et aldri så lite troverdighetsproblem!

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat