Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-10, 00:27   #56
nonta
Medlem

nonta sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
nonta har en fantastisk aura rundt segnonta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo skader hjernen?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Synd at du skal føle deg sånn! Men er du sikker på at du behøver å få i deg så lite karbohydrater? Drikker du nok vann? Spiser du rent? Og ikke minst; Hvor lenge har du holdt på? For å være dårlig i en overgang som du beskriver er jo ganske naturlig, man snur tross alt opp og ned på forbrenninga i kroppen, og det kjennes gjerne.
Jeg har aldri i mitt liv følt meg sunnere enn jeg har gjort de siste årene ved å få lov til å spise meg passe mett på helt rene matvarer, jeg tåler fint å leve på omtrent nullkarbo, men det er jo langt fra optimalt for alle.

Edit: Så først nå at du har vært medlem siden mai, men jeg vet jo uansett ikke hvor lenge du har levd på så lite kh.

Heisann. Jeg drikker masse vann (2-3 ltr pr dag), og spiser rent. kutta ut maltitol og kunstige søtstoffer i mai, da hadde jeg holdt på et år denne siste runda.

Ellers har jeg hatt ett par runder før, starta først i 2005, da gikk jeg på ketolyse først, og starta på eurodiett når vekttapet stanset opp. På eurodietten fikk jeg de samme bivirkningene.
Det er jo utrolig utmattende, så det er mulig jeg ikke klarer å henge overgangen gjennom før jeg øker karbo inntaket litt ? (mest grønnsaker og nøtter,fiberrik og lavkarbopasta) Da er alt vel, j(og føler meg veldig sunn da ;-) )eg går bare ikke ned..Husker ikke om jeg kom over kneika tidligere, og da hadde jeg ikke barn så det var ikke så ille å være så trøtt..Men nå har jeg vel holdt ut i ett par uker, og målet er å holde ut ett par uker til i håp om at det letter. Setter pris på tips og råd

Min blogg: http://purefoodlifestyle.blogspot.no/
nonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle Svar med sitat