Tråd: Oopsie-roll
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-10, 23:35   #365
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Oopsie-roll

Opprinnelig lagt inn av Ellerish, her.

"Pizzabunnen" stekte jeg på forhånd i ca 30 minutter, og lot den stå og avkjøle seg litt på rist på benken, mens jeg lagde fyllet. Hadde deretter på kjøttdeig i krossade-tomater-på-boks-hjemmelagd-saus og ost på toppen, og så inn i ovnen i ca 10 minutter på 200*C (på bakepapir på stekeplate). Kjempegodt ble det! Og den var god noen timer senere også, kald. Skal prøve å steke på rist neste gang, for den ble kanskje litt i våteste laget..

Jeg har noen oopsies liggende i fryseren og tok opp et par som lå på kjøkkenbenken i 5-10 min. Hadde så på litt pizzasaus og ferdig stekt kjøttdeig med krydder og ost og inn i ovnen på 220 grader i noen min til osten var smeltet. Nydelig! Ikke det minste vått og ekkelt, men de oopsiene metter ikke noe særlig da.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat