|
Sv: Bare lurer - er dette "god nok" vektnedgang?
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
De som går ned 6-7 kg på en uke o.l har som regel veldig mye vann i kroppen. Og det er jo i det minste positivt å ikke samle så mye vann Og de får seg en enda større overraskelse når det begynner å gå saktere... 
Stemmer veldig godt, men det må også sies at det å holde på fokuset, ikke "unne" seg sprekker på brus og/eller sukkerfri sjokolade, funker veldig godt Jeg går saktere ned i vekt nå enn hva jeg gjorde de første ukene; og det er jeg faktisk glad for! Jeg får verdsatt hverdagen, satt pris på hvert gram som ligger bak meg og nytt den tiden det enn tar å gå ned til målvekten. Det handler ene og alene om å ikke gi opp! Ser jeg at vekta begynner stabilisere seg (samme vekt over 3-4 dager), så koker jeg ekstra grønnsaker (min karbohydratkilde) og peiser på så jeg kommer godt over 20-25 for dagen, slik at kroppen får et lite EL-sjokk. Faller ikke ut av ketose, men det er godt for kroppen å ha de ekstra å jobbe med. Det er nesten så den får "styggingene" servert og blir motivert til å fortsette behandlingen av å ikke ha dem på laget. See my point? Selv om jeg har "rast" ned i vekt på relativt kort tid, så betyr det kun én ting og det er at jeg ikke sluntrer unna