|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Har du kjøpt boka? Her er oppskriften på smoothiesen:
http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...&postcount=158
Hvis du er litt sjokoman er dette midt i blinken... jeg bruker fibermixen fra spis-deg-slank, men du kan sikkert bare bruke litt fiberhusk. Liker den når den blir litt tykk.
Proteinpulveret smaker faktisk veldig godt bare utblandet i vann også - ikke bare i smoothiesen Du får det litt billigere hos proteinfabrikken.no 
Hvorfor tør du ikke prøve dessertene? Atknis-sjokoladene med hazelnut-crunch synes jeg også er knallgode - og det går med en nesten hver dag... blir jo mett av de også 
Masse takk for oppskrifta! Superdupert - den skal jeg prøve snart! Ser det står "fyll på flasker"... gjør du det? Og hvor store flasker i så fall? Hvor mettende er det, liksom?
Også lurer jeg på en ting til; er det mulig noe sted i norges land å få tak i andre Atkins-varianter enn hazelnut og vanlig sjokolade? Bor nordpå, og her har plutselig - ut av det blå - stortsett alle butikkene tatt inn disse Atkins-sjokoladene... Men sjokomonsteret som jeg engang var KREVER litt variasjon. Den variasjonen fant jeg i USA i massevis gjennom netrition.com, men det blir så dyrt med frakt og fortolling (HATER den lave grensa!!!)