Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-10, 20:12   #8
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ingen fremgang what so ever...

Opprinnelig lagt inn av ninasov, her.

nå er jeg dritt lei dette her altså... jeg har nå levd på ketolyse-mat i 5 uker, og i begynnelsen gikk jeg opp litt, men så gikk det sakte nedover... første uken gikk jeg ned 1 kg, 1 kg uken etter, og ett halvt kg uken etter der... de siste 2 ukene har alt stått stille... ingen cm, og vekten har gått litt opp igjen... jeg spiser kun det jeg skal, og drikker 1,5 til 2 liter vann hver dag + 1,5 liter pepsi max...
nå er jeg så lei at jeg lurer på å bare gi opp!

Ikke gi opp - først la oss hjelpe med å "analysere" litt her

Hvor mye skal du ned er det noen som spør - skal du ned 5 kg så er det kanskje ikke så rart at det tar litt tid... det er heller ikke uvanlig at det står stille til tider - jeg har stått stille i 4 uker nå - og ble voldsomt frustrert - men etter justering av mengde mat (mindre) - og slutt på å spise etter kl 18 - se så løsnet det litt igjen 5 uker er veldig kort tid på lavkarbo - du bør vurdere å se dette i litt lengre perspektiv. Da jeg starter på generell lavkarbo gikk jeg 6 mnd uten å gå ned et gram... så leste jeg meg litt opp på de forskjellige retningene og valgte spis-deg-slank. Da gikk jeg plutselig ned nesten 1 kg i uka (tenk gleden etter 6 mnd uten nedgang......)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat