Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-10, 21:43   #91
MaLyng
Juniormedlem

MaLyng sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bergen
Alder: 41
MaLyng er på en erverdig vei

Sv: September-slankeren

Opprinnelig lagt inn av Svalen, her.

Velkommen skal dere være begge to =)=)

MaLyng, jeg kjenner meg veldig igjen når du sier at du ikke er sulten lenger.. Igår spiste jeg to "brødskiver" med Brie til frokost klokken 11, for så å gå uten å savne mat eller være sulten hele dagen.. det er så uvant for hvordan jeg bruker å være.. sulten og bare opptatt av neste måltid. Er det vanlig på lavkarbo/ketose?

Angående vann-problemet.. jeg syns det er "morsommere" å drikke vann med kullsyre.. det kan jo være et hot tips for de som blir lei av "flatt" vann ;p

Ja det er jo kjemperart!! Iallefall for å være meg! Jeg var jo kjent for å være det største matvraket i gjengen! Gikk hele tiden og gledet meg til neste gang jeg skulle spise noe!
Og nå er det stikk motsatt! Er derfor jeg føler at hele forbrenningen stopper opp, og det samme når det gjelder vekttapet.... Har faktisk gått litt opp igjen i vekt...og da mister jeg motivasjonen så fort... Er spent på hvordan det ligger an på onsdag
Men jeg gir meg ikke!! Dette skal jeg klare! Så får de bare si hva de vil i Dagbladet i dag, om at lavkarbo kan skade hjernen....
I mine øyne er det ikke tvil om at dette funker

Kjøpte meg farris bris, med smak av mango og papaya, og det hjalp jo faktisk litt. Er veldig glad i fun light saft da... men....vann er sikkert det aller lureste... Skal prøve så godt jeg kan!

MaLyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat