Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-10, 21:18   #19
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: ADHD hos voksne.

Opprinnelig lagt inn av Balance Belly, her.

Dette høres jo helt "bak mål" ut, og at dere har opplevd prosessen slik er jo bare en stor skam! Slik fungerer det ikke hos oss, og jeg kan ikke kjenne meg igjen i dette fra de andre BUP'ene i mitt helseforetak.
Kan godt forstå man sitter tilbake med å føle seg forbigått og overlatt til seg selv..Ikke bra!

Bup og PPT trenger overhodet ikke enes om noe. Det er PPT som til slutt sitter med det avgjørende ordet..

Og hvis du mener det er helt bak mål, så er det bare å ta det opp med foretakene når det er møter. Det er ikke SÅ mange helseforetak i dette land.. Beklager, men jeg har STOR tvil når det gjelder deg og det at du er psykolog...