Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-10, 21:18   #147
Ivett
Medlem

Medlem siden: Mar 2010
Alder: 43
Ivett er ny på veien

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Queen of Wands, her.

Kjempeforandring Ivett! Nå ser du kjempeflott ut! Ikke at du så fæl ut før, men du har blitt så mye mer "typete" (vet ikke om det er et bare er et vestlandsuttrykk, men det betyr ca. stilig), og så ser du mer selvsikker ut.

Takk for det
Men jeg vet jeg såg forferdelig ut når jeg ser tilbake på de bildene

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Wow Ivett. Du ser ut som du har blitt yngre. Ville tippa rundt 23 på de nyeste bildene og rundt 28 på dei eldre bildene. Du ser veldig bra ut! Syns du ser lykkeligare ut på dei nyaste.

Og ellers så syns eg alle er tøffe som legger ut bilder. Alle ser veldig flotte ut!

StineH: Eg va og ganske lei meg for at folk ikkje såg at eg hadde gått ned. En gong klaga eg på det til venninna mi og ho sa at ho hadde no sett at eg hadde gått ned, men visste ikkje om det var ok å sei det. For ho tenkte at eg kunne ta det på feil måte og føle at ho på en måte sa "du va så tjukk før, men no e du fin". Skjønna du? Vekt er et veldig ømfintelig (skrives det sånn?) tema. Men eg ser god forskjell. Men dersom eg hadde sett deg ofte er det ikkje sikkert eg hadde tenkt over det. For da ser du det så gradvis at du kanskje ikkje legger merke til det..

Tusen takk!
Jeg kan se en tydelig forandring hos deg!!
Kjempe flink!!
Jeg forstår hva du/dere mener om dette med at andre ikke kommenterer forskjellen. Senest på fredag traff jeg ei jente jeg ikke hadde sett på snart 1 år, hun sa absolutt ingen ting om at jeg hadde forandra meg, men jeg såg det sjokka blikket hennes.
Er sikkert ikke alle som vil kommentere det da det kan vœre et litt ømfintlig tema

Ny MÅL:
Ivett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat