Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-10, 20:58   #17
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: ADHD hos voksne.

Opprinnelig lagt inn av Balance Belly, her.

Dette pratiseres svært ulikt fra BUP til BUP..Hos oss stiller jeg diagnose, jeg er med på møte med psykiateren for evt utprøving av ritalin, jeg tar alle testene med/uten med., og jeg har møte med alle parter og overlater ansvaret til PPT for skolemessige tiltak. Psykiateren skriver kun selve resepten. Jeg gjør alle resonnementer ift hva som trengs og bli satt i gang..Mulig det var annerledes for dere, det kan ikke jeg svare for. Men dette er vanlig praksis hos oss.

God kveld videre!

Vi fikk bare overlevert diagnosen i hånda. Det var vi selv som måtte snakke med PPT.. PPT tok egne tester UAVHENGIG av det BUP kom frem til. Vi var inne i PPT lenge før vi kom til BUP. Så min erfaring er at PPT og BUP IKKE enes om saker og ting.. Tvert imot...