Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-10, 18:06   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Dumt spørsmål....eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Randi70, her.

Jeg vet jo at jeg skal ha litt karbo hver dag, men regner med jeg får i meg det jeg skal ha med et variert kosthold. Min strategi med å tenke 0 karbo..er mest for å unngå å sprekke....også blir det lettere å vite hva man skal holde seg unna. Men spm. er vel mer om hvordan jeg vet hvor mye karbo jeg får i meg? Syns ikke ketostixen nødvendigvis er noe pekepinn. Jeg har vært i ketose hele tiden, men vekten har stagnert. Noen ganger er den lys rosa, andra ganger mørk. Det handler vel mer om hvor mye vann man drikker tror jeg.

Om vekta stagnerer, så kan det være at du får for lite karber gjennom grønnsaker Kroppen trenger de for å fungere og forbrenne optimalt.

Bruk noen dager hvor du veier og regner ut. Ellers så har du faktisk ikke peiling på hvor mye du får i deg
Da får du også en peikepinn på ca hvor mye de forskjellige grønnsakene utgjør

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat