Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-10, 16:10   #30
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Det står om lavkarbo i Dagbladet i dag.

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Etter å ha stirret litt på forumet her i dag synes jeg egentlig det er veldig leit at det ikke dukker opp mer gjennomtenkt kritikk av lavkarbokost, for hvis man ikke allerede sitter inne med en viss mengde informasjon/kunnskap er det vel vanskelig å "se" hvor dårlig "Ernæringsekspertene" faktisk svarer for seg, og dermed å forstå hvorfor mange av oss er så tilsynelatende hissige og raske til å latterliggjøre.

Enig! Min mann ble litt bekymret for meg da han leste det. Mora mi har også kommentert det med bekymring. De lever jo ikke lavkarbisk og har aldri lest noen dokumentasjon på hvordan det virker på kroppen og kan ikke mer enn det lille jeg har fortalt dem. For dem som ikke innehar en viss mengde kunnskap om lavkarbo så er Drevons og brøddama sine poenger like gyldige/fornuftige som Hexeberg sine.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat