Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-10, 20:36   #58
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Opprinnelig lagt inn av Minimeg78, her.

Det var slik jeg forsto deg, men ingenting er vel bedre enn om jeg misforsto.

En annen ting forresten(gidder ikke starte ny tråd): hva gjør man når man har kommet dit man vil? Jeg har virkelig ikke planer om å bli radmager liksom..

Lavkarbo er vektregulerende - så mest sannsynlig vil kroppen din bestemme selv at nå er det nok. Det som ofte er vanlig om man har spist svært lite karbo underveis for å gå ned i vekt, er å øke karbo pr dag med 5 gram i uka (?) - til du ikke har vektnedgang lengre - da finner du "karbo-balansen" for din kropp.

Vi er alle igjen forskjellige - så her må man prøve seg fram. Det aller viktigste er nok at du allerede nå klarer å se for deg et kosthold du er komfortabel med å spise til hverdags - og som du klarer å holde vekten med

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat