Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-04, 11:29   #245
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Ja, jeg må jo skryte av mannen min og da...
Han er så snill & god og støtter meg 100 %. Når folk begynner å diskutere måten jeg spiser på er det han som står på og forteller om fordelen ved lavkarbo. Jeg har sluttet å diskutere slikt for lenge siden. MEN når DET er sagt, - siden jeg ikke har noe problem med å la være å spise ting jeg ikke skal ha, så har vi fremdeles potetgull, nugatti, sjokolade, cola, poteter, ris & pasta i skapene. Jeg lager maten, og han får sine poteter, ris eller pasta til. Han spiser brødet sitt og nugattien sin..... Jeg har ikke noe problem med dette. HADDE jeg hatt problem med det ville han selvfølgelig ha respektert det - sier han. Siden det er jeg som lager hovedmåltidene måtte han pent ha gjort det ! (Han tar alltid oppvasken altså, vi har IKKE oppvaskmaskin).

Jeg er ikke spesielt standhaftig, det er bare det at jeg aldri har vært særlig begeistret for hverken brød, potetgull, sjokolade, poteter ris eller pasta. Det var ikke noe TAP for meg å lavære, snarere tvert i mot, det var en god unnskydning ! Jeg har egentlig spist lavkarbo i mange år, men har latt meg styre og spist det som har blitt servert. Min latskap hjemme gjorde at jeg spiste tilbehøret + alt annet jeg laget (lettvint pose/pakkemat) uten å tanke over HVA jeg spiste.

Anyways, det er godt å ha familie rundt seg som støtter en. Uten støtte er det vanskelig å legge om kostholdet.

Hurra for de som klarer det !!