Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-10, 18:00   #33
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Jeg har da holdt på med lavkarbo i et par år og vet hvorfor ikke frukt er bra og alt det der. I "min" filosofi er det jo lov med frukt innimellom, så skjønner ikke hvorfor det skal fremstilles som om folk som spiser frukt er kunnskapsløse, høykarbiske, lavkarbosvikere, men det får så være

Det jeg ikke skjønner er hvorfor folk gidder fyre seg opp over såkalte ernæringsfysiologer hver gang de sier noe gærnt. Vi vet vel det nå at de ikke helt vet hva de snakker om og jeg er rimelig sikker på at ingen er feite pga at de har spist 2 frukt om dagen.

Hva med å komme over det og prøve å gjøre noe med det isteden? Hvorfor skal man holde kjeft? Send en mail til henne da vel? Ikke sitt her og prøve å overgå hverandre med kunnskap isteden for å faktisk gjøre noe. Ellers så finnes det så mye annet å ta tak i..