Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-10, 17:17   #266
pernille
Medlem

pernille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
pernille er på en erverdig vei

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Spiser minimalt med karber og trener i alle fall 3 ganger i uken.

Min meny er ganske kjedelig og enkel. Spiser 2 max 3 måltider om dagen. Lager gjerne kylling (jeg beskrev over her) før jeg går på jobb. (Tar kun 5 min).
Denne spiser jeg litt av når jeg kommer på jobb og resten spiser jeg til lunsj. Når jeg kommer hjem pleier jeg og lage middag til resten av familien.

Noen ganger rydder jeg kjøkkenet når de spiser mens andre ganger tar jeg meg litt mat.
Som oftest har jeg en lavkarbo lasagne stående i kjøleskapet. Spiser jeg middag sammen med familien tar jeg middagsmåltidet litt ut på kvelden.

Jeg drikker kaffe med fløte men prøver å begrense bruken av fløte og rømme. Jeg kunne godt ha spist mer grønnsaker men jeg er litt redd for at jeg får i meg for mange karber så jeg er forsiktig her og.

I og med at jeg trener så pass ofte blir jo energibehovet mitt større. Har jeg ikke karber i kroppen må den jo forbrenne fett, så enkelt er det.

Det er nok ikke den sunneste måten å gå ned i vekt på men det funker. Jeg lytter til kroppen min og tar meg en håndfull nøtter om jeg er helt tom.

Jeg spiser ingen form for brød, lapper eller kaker. For meg er det enklest og holde meg til kjøtt selv om jeg begynner å bli litt lei. Må kanskje forandre på menyen snart men holder på så lenge jeg holder ut.

Tidligere har jeg ikke klart å holde fokus så lenge. Denne gangen er motivasjonen på topp. Må si det hjelper på at jeg har en travel jobb og tre barn. Har ikke tid til å tenke på mat.

Jeg drikker vin hver fredag og lørdag. Tar meg kanskje 1 stripe med sjokolade uten sukker.
Jeg regner med at jeg snart kommer til et platå og vekten kommer til å stå stille. Får håpe motivasjonen overlever dette og

Startet på lavkarbo 10 august 2010

http://http://forum.lavkarbo.no/show...light=pernille
pernille er avlogget   Svar med sitat