|
Sv: hvorfor er vann så viktig
Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.
Det er vanskeligere å gå ned i vekt for en kropp som er stressa av sykdom og smerte, så det stemmer at fibromyalgi kan gjøre at det går sakte. På den annen side opplever mange med lavkarbo-kosthold at smerter, giktsymptomer og betennelser blir bedre på sikt. 
Du bør få i deg mye væske hver dag, 2-3 liter minst. Aller helst drikker du da rent vann, evt noe farris, men all væske teller, også te og kaffe. Pepsi Max er i utgangspunktet greit, men inneholder jo mye kunstig søtning, og det er dessverre ikke alle som kan drikke det uten at det påvirker blodsukkeret og vekten stagnerer.
Jeg er/var Pepsi Max-avhengig selv, og kan bare råde deg til å prøve å trappe ned... begrens det til helgene, eller lag en regel om at du ikke får drikke brus før etter at du har fått i deg så-og-så mye vann, eller noe annet som fungerer for deg. Lykke til!
 tuuusen takk for svar,jeg eeeelsker pepsi max men skal prøve og kutte ned ,blir nok litt frustrert i begynnelsen,men hvis det er det som kan hjelpe meg og gå ned mer,da må jeg jo prøve det du har vært kjempeflin forresten,gratulerer med flott vekttap
|